A V-védjegy nemzetközi szervezete örömmel jelentette be, hogy visszatér a Nemzetközi V-Label Awards, a növényi alapú iparágban elért pozitív hatások ünneplése mellett elkötelezett díjátadó program. Idén a V-Label összefog a Plant Based World Expo Europe-pal, az egyetlen 100%-ban növényi alapú B2B szakkiállítással, hogy befektetők és viszonteladók széles közönségének mutathassa be az iparág legjobbjait. A versenyre május 15-étől augusztus 11-éig végéig várják a jelentkezőket.

A vegán szektorban elért pozitív hatás és kiválóság elismerése

A növényi alapú piac gyors növekedése miatt minden eddiginél fontosabb, hogy elismerjük azokat a vállalkozásokat, amelyek az innováció és a fenntarthatóság határait feszegetik ezen a téren, pozitív hatást gyakorolnak, és másokat is arra ösztönöznek, hogy kövessék példájukat.

„Izgatottan várjuk a Nemzetközi V-Label Awards idei kiadását. Nagyon kíváncsi vagyok a gyártók és kiskereskedők jelentkezéseire, akik szeretnék bemutatni olyan az innovatív vegán termékeiket, amelyek jobb alternatívát biztosítanak mind a bolygó, mind az állatok számára” – mondta Martin Ranninger, a V-Label International társigazgatója. „Alig várom, hogy együttműködhessünk mind belső, mind külső szakértő partnereinkkel, akik az idei pályázatok elbírálásában vesznek majd részt.”

A Nemzetközi V-Label Awards kulcsfontosságú szerepet játszik a növényi alapú ágazat kiválóságának elismerésében. A 2022-es kiadásra több mint 30 országból 260 pályázat érkezett, és az idei kiadás még jelentőségteljesebbnek ígérkezik. A cél az, hogy reflektorfénybe állítsák azokat a vállalatokat, amelyek változást hoznak a növényi alapú iparágban, valamint hogy ösztönözze az innovációt és a kreativitást az ágazatban.

„Bátorító volt tudni, hogy nem mi voltunk az egyetlenek, akik egyértelműen hittek a küldetésünkben és a hatásunkban” – osztotta meg Deniz Ficicioglu és Jacob von Manteuffel, a BettaF!sh alapítói, a 2021-es kiadás egyik döntőse és a 2022-es díj egyik nyertese.

 

A teljes képet nézik – az összetevők beszerzésétől a csomagolástervig

A pozitív hatásra való fókuszálás jegyében a kategóriák némileg átalakultak: az idei, szakértők által zsűrizett kategóriák a fenntarthatóság, innováció, illetve marketing és branding köré épültek, de visszatér a népszerű, vásárlók által választott közönségdíj is. 

„A jó marketing elengedhetetlen ahhoz, hogy a veganizmus elérhetőbbé és vonzóbbá váljon egy szélesebb közönség számára. A vegán termékek előnyeinek bemutatásával, a sztereotípiák eloszlatásával és a kereslet megteremtésével a hatékony marketing növelheti a vegán lehetőségek elérhetőségét és megfizethetőségét, valamint hozzájárulhat egy fenntarthatóbb és együttérzőbb világhoz” – mondta Konkoly Nikolett, a V-Label Awards programvezetője arról, hogy miért vezették be idén a marketing és branding kategóriát.

Online jelentkezés és szakmai zsűri

A nevezők egyszerűen, online nyújthatják be pályázatukat: a nevezési űrlapok általános és kategória specifikus kérdéseket is tartalmaznak, és a jelentkezés alátámasztására különböző médiafájlok tölthetők fel. A kérdések automatikusan pontozásra kerülnek, és a legmagasabb pontszámot elért pályaművek egy szakértői zsűrihez kerülnek végső értékelésre. 

A szakértői zsűriben olyan befolyásos vállalkozók vesznek részt a vegán szférából, mint Sonalie Figueiras a Green Queen-től vagy Vikas Garg az abillion közösségi apptól, valamint a növényi alapú ágazat legjelentősebb szervezeteinek és médiumainak – mint például a ProVeg Incubator vagy a Vegconomist – képviselői.

Csatlakozzon a növényi alapú mozgalom legnagyobb ünnepéhez – küldje be vegán termékeit a Nemzetközi V-Label Awards-ra, és használja ki a jelentkezési lehetőséget augusztus 11-ig!

A programmal kapcsolatos további információkért – beleértve a kategóriákkal, a nevezési jogosultsággal, a díjakkal, a korábbi nyertesekkel és a jelentkezés módjával kapcsolatos tájékoztatással együtt – látogasson el az  awards.v-label.com weboldalra.

A V-védjegyről:

A V-védjegy (V-Label) a világ vezető vegán és vegetáriánus védjegye, világszerte több mint 50 000 tanúsított termékkel. A V-védjegy elkötelezett amellett, hogy segítse a fogyasztókat a tájékozott és tudatos választásban, valamint támogatja a márkákat abban, hogy belépjenek és sikeresek legyenek a növényi alapú szektorban, miközben népszerűsíti a növényi alapú mozgalom motorjainak történeteit.

Sajtókapcsolat: [email protected]

 

Leave a comment

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük